Op veler verzoek... - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Op veler verzoek... - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Op veler verzoek...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 April 2005 | Nieuw Zeeland, Hamilton

foto's van mijn geweldig ruime kamer... De eerste foto (2276) is de rechterkant, gezien vanaf de deur, en laat mijn bureau zien (mooi groen is niet lelijk). De volgende foto (2277) laat de linkerkant laat zien. Hierop zie je mijn enorme raam en die ene stoel die ik nog net achter mijn bed kwijt kan. Dan draaien we om en staan we met onze rug tegen het raam geplakt om te zorgen dat mijn bed op de foto komt (2278) en aan de andere kant van mijn kamer mijn garderobekast (2279). 4 foto's die mijn 6m2 (2 bij 3) laten zien...

Jullie zullen begrijpen dat ik daar dus niet al te vaak te vinden ben, als je ook banken hebt in de woonkamer (2024). Aangezien we in het begin te lui waren om een wasrek te kopen en het nu eigenlijk wel een beetje traditie is geworden, showt Claire hoe kleurrijk onze kamer (2024) en eetgedeelte (2025) eruit zien met alle opgehangen was. De woonkamer, eetkamer en keuken vormen samen een L (kun je voorstellen hoe het er ongeveer uitziet). Op de foto 1808 zien we Ivy, Claire en Annie in onze keuken.

Oma, u zou denken dat ik jaloers was op uw vijver in de achtertuin compleet met eendjes, maar dat heb ik hier nu ook ;)(1823). En nog even een glimp van hetgeen waar HAmilton om bekend is: de Waikato River (1881 & 1882).

Ok, hoop dat jullie genoten hebben van mijn tour door het huis! Volgende bericht zal hopelijk weer wat spectaculairder zijn na mijn reis naar het zuidereiland... Maar ja, jullie vroegen er zelf om :).

Ga nu slapen en morgen de laatste dag aan mijn opdracht werken. Eentje heb ik vandaag ingeleverd :)... Hoop dat het voldoende is...

Take care en hou me op de hoogte van alle spannende, belangrijke, leuke en minder spannende, belangrijke en leuke gebeurtenissen daar in 'Dutchland' (Zoals mijn huisgenootjes het noemen).

Cheers,
Linda

  • 18 April 2005 - 14:22

    Martin:

    Leuke foto's Linda!
    Inderdaad niet echt groot, dus maar goed dat je leuke huisgenoten hebt.

    Have fun in the south!

  • 18 April 2005 - 19:50

    Pap En Mam:

    Hoi Lin,
    Gezellig eten tussen de bh's en slipjes, maar ok mag de pret niet drukken; begrepen dat jullie er niet minder lekker om eten. Leuk dat we nu een idee hebben waar je bent als we bellen. Maar ja die eendjes zijn natuurlijk niet zoals bij oma in de vijver!

  • 20 April 2005 - 14:02

    Sandra:

    He lin, ziet er gezellig uit! Heel veel plezier op het Zuidereiland! liefs
    uit Arnhem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 31733

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: