Master of Science :) - Reisverslag uit Greenville, Verenigde Staten van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Master of Science :) - Reisverslag uit Greenville, Verenigde Staten van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Master of Science :)

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Juni 2009 | Verenigde Staten, Greenville

Afgelopen vrijdag heb ik mijn verdediging / presentatie gedaan en... ik ben geslaagd! Het is dan nu dus eindelijk echt zo ver: ik mag mezelf officieel Master of Science noemen! Yeah! Ik moest dit weekend nog wel een paar kleine edits doen (eigenlijk voornamelijk wat spelfouten etc) voordat ik het morgen ga printen en ga laten inbinden. Helemaal goed! Als het morgen bij de Grad School ligt, dan begint de vakantie echt! Lekker bij het zwembad liggen deze week om een beetje bij te kleuren en zodat ik lekker uitgerust aan mijn reis in Zuid-Amerika kan beginnen. Oef, tough life! haha!

De afgelopen weken is er niet heel veel spannends gebeurd. Die weken stonden voornamelijk in het teken van het afronden van mijn scriptie en het voorbereiden op de Inca Trail. Ondanks dat ik me niet kan voorbereiden op de ijle lucht in Peru, heb ik de afgelopen weken wel elke ochtend braaf twee uur gewandeld en een uur gezwommen. Voel me zeker fitter (heb in 10 jaar niet meer het gevoel gehad dat ik klaar was voor de dag; nu werd ik zelfs met dat gevoel voor de wekker wakker. wow!), maar of het genoeg is voor de 4-daagse hike op die hoogte? We zullen het meemaken!

Verder heb ik nog het congres en het festival gehad. Het congres was zeker een succes. Het festival helaas niet. Ik ben blijven pushen voor informatie zodat ik een draaiboek etc kon maken. Maar er kwam niets. Bleek twee weken voor het festival dat de sponsoren zich hadden terug getrokken (door de recessie). Ik heb Juvencio aangeraden om het festival te cancellen, want het zou heel erg kleinschalig worden en bezoekers zouden teleurgsteld zijn en wellicht niet meer terug komen volgend jaar. Maar hij wilde het toch door laten gaan. Ik heb toen aangegeven dat ik best wilde helpen waar nodig, maar dat ik niet meer verantwoordelijk wilde zijn. Denk dat dat een goede beslissing is geweest, anders was ik waarschijnlijk alleen maar gefrustreerd geweest.

Het gevoel om hier weg te gaan is een beetje dubbel. Ik sluit toch weer een hoofdstuk af, maar het fijne gevoel te weten dat ik weer een nieuw hoofdstuk, vol nieuwe, fantastische, fijne, en liefdevolle momenten en avonturen begin, overheerst toch zeker wel. Het enige dat op dit moment zeker is, is dat Mark en ik gaan samenwonen. Wat betreft werk; dat is nog helemaal open. Ik heb wel gereageerd op twee vacatures en was geselecteerd voor een gesprek. Echter, toen ik ze nogmaals aan de telefoon uitlegde dat ik pas 14 augustus weer voet op Nederlandse bodem zet, hebben beide organisaties besloten om toch eerst de sollicitatieprocedure verder in te gaan met de andere geslecteerde kandidaten. Enigszins frustrerend, omdat het om iets gaat dat buiten mijn macht ligt, maar ook wel weer een fijne gedachte dat ik toch uit vele kandidaten was geselecteerd. Ik heb nu dan ook besloten om voordat ik terug ben in Nederland niet meer te solliciteren; het heeft op dit moment toch weinig zin nu ik ga reizen.

Zoals gezegd ben ik in augustus weer terug in Nederland. Hopelijk spreek en zie ik jullie dan weer allemaal snel! Ik hoop dat alles goed gaat aan de andere kant van de oceaan!

Dikke kus,
Linda

  • 29 Juni 2009 - 03:31

    Saskia Lie Atjam:

    Hey Linda,

    gefeliciteerd meid!!! Wow. Echt heel goed van je.

    En zoals je zegt, op naar het volgende avontuur. Ik hou je in de gaten, haha ;-).

    Groetjes en tot snel weer en het allerliefste van,

    Sas.

    (PS: laatste nieuwe Breeze: Elvis is gisteren vader geworden van Cassidy. Tof he)

  • 29 Juni 2009 - 04:08

    Ferry:

    Linda,
    Helemaal top, proficiat
    ik had niet anders verwacht. en die baan, maak je daar maar niet zo druk om dat komt allemaal wel goed als je eenmaal terug bent.
    Geniet van je welverdiende rust en vakantie en graag tot snel.
    groetjes en een dikke kus van mij.

  • 29 Juni 2009 - 06:32

    Martin:

    Heey Linda,
    nogmaals van harte! Ik had je ook al SMS gestuurd, maar misschien dat je die niet hebt gehad.
    Geniet van je wel verdiende vakantie en ik zie je in augustus graag weer terug op nederlandse bodem.

  • 29 Juni 2009 - 07:46

    Piet:

    Goed bezig!!! Gefeliciteerd!!!
    Xx

  • 29 Juni 2009 - 07:56

    Zusje:

    Zus! Gefeliciteerd hoor! Had ook niet anders verwacht en kon ook niet anders, want dan hadden ze vast je Student of the Year weer afgepakt ;)
    Nog een klein weekje en dan is Mark er al weer en kan een nieuw avontuur beginnen!

    Dikke kus

  • 29 Juni 2009 - 08:44

    Pap En Mam:

    Hoi toppertje!

    Nogmaals van harte gefeliciteerd en een hele fijne vakantie voor Mark en jou. Geniet er lekker van en kom gezond weer terug.
    Heel veel liefs en XXX

  • 29 Juni 2009 - 10:55

    Rennie:

    Geweldig!!!. We wisten het al wel eigenlijk maar je bent nu ECHT een KEI!!! Heel veel plezier met reizen. Dikke Kus XXXX

  • 29 Juni 2009 - 11:27

    Diaan:

    Supergoed zeg! Ben trots op je! Geniet van Mark en julklie vakantie straks, die incatrail gaat echt wel lukken!
    Kus Diaan

  • 29 Juni 2009 - 16:00

    Danny:

    Hoi Lin,
    Van harte gefeliciteerd! Erg knap van je dat je ook dit weer hebt gehaald.
    Geniet van je vakantie!

    Groeten
    Danny

  • 30 Juni 2009 - 14:28

    Joyce:

    Proficiat Linda!!! En alvast heel veel plezier én succes in Peru!

    groeten,
    Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Greenville

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 31599

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: