Op weg naar Costa Rica... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Op weg naar Costa Rica... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Op weg naar Costa Rica...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

13 Juli 2008 | Verenigde Staten, New York

... maar eerst een tussenstop in New York; the city that never sleeps. Veel gezien en gedaan; van de super toerist uithangen tot het ' echte' Amerikaanse gevoel ondergaan tijdens een basketbal wedstrijd.

Uiteraard de toeristische hoogtepunten van New York bezocht, zoals de Statue of Liberty en Ellis Island (waar we een uur in de rij moesten staan met alle andere toeristen en we ons dus best wel als twee koeien gingen voelen als onderdeel van de kudde toen we de boot op en af moesten), Empire State Building (waar we heel vroeg waren en dus zo konden doorlopen; hoe relaxed!), Broadway, Times Square, Ground Zero, Wall Street, picknicken in Central Park, Rockefeller Center... en nog veel meer. Echt wel veel gezien dus!

Maar mijn langgekoesterde wens is ook in vervulling gegaan vrijdagavond toen Mark me meenam voor mijn verjaardag naar Broadway om de musical Rent te zien. Heb altijd al een musical willen zien op Broadway; super gaaf!

We wilden ook graag naar een basketbal wedstrijd, dus dat hebben we gisteren gedaan. Helaas zijn de mannen in de zomer niet actief, dus eindigden we bij een vrouwen basketbal wedstrijd. Ook een hele belevenis! We hadden nooit gedacht dat 4 x 10 minuten (dat is wat zij spelen) uiteindelijk 2 uur zouden duren. Maar ja, dat kan ook niet anders gezien het feit dat er om de haverklap een time out werd ingelast en er dan allerlei entertainment voorbij kwam; van cheerleaders tot beginnend bandje, van een taart-eet-wedstrijd tot kids die beter dansen dan Justin Timberlake en Usher bij elkaar. Maar Mark heeft in ieder geval vrienden gemaakt!

Rustig bijkomen was er haast niet bij aangezien onze agency thuis een dorm room had geboekt (en wij dus heel gezellig naast elkaar in een stapelbed lagen) en er ieder uur iemand anders terug kwam van het stappen... Ach, het viel allemaal ook wel weer mee.

Het mindere aan New York vond ik toch wel dat alles heel erg hoog is en je dus geen overzicht van de stad hebt (behalve vanaf het Empire State Building wat dan ook wel weer heel erg mooi was).

Over een paar uur nemen we het vliegtuig naar Costa Rica en zullen we zien wat dat ons de komende weken weer zal brengen.

Liefs,
Linda en Mark

• 15 Juli 2008 - 08:03

Lin:

Heei Lin,

Das een tijdje geleden.... leuk hoor om je verhalen weer te kunnen volgen!
    Heel veel plezier in costa rica!
    xx Lin

• 15 Juli 2008 - 13:48

Eni Frank Anna:

leuk, hier in CLuj is ook alles goed!

• 16 Juli 2008 - 06:49

Pap En Mam:

Hoi Lin,

Blij te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben en wat romantisch van Mark om je mee te nemen naar Broadway! Schrok al; dacht ik ben je verjaardag toch niet vergeten! Maar gelukkig niet... Veel plezier en doe voorzichtig in Costa Rica! XX

• 17 Juli 2008 - 18:40

Marjan:

Hi Lin
    Happy birthday to you! Happy birthday to you!Happy birthday Dear Linda!
    Happy birthday to you!
    Gefeliciteerd! Geniet ervan. dikke kus Marjan

• 17 Juli 2008 - 20:11

Margreet:

Hee Lin,

gefeliciteerd!!! Neem aan dat je daar nu met een tropisch drankje in je hand zit. Veel plezier, geniet ervan.

Liefs, Margreet

• 17 Juli 2008 - 21:09

Anke:

HOERA LINDA 26 JAAR!!!
    Van harte gefeliciteerd!!
    Je verjaardag aan het vieren in Costa Rica? Veel plezier & groeten aan Mark!
    Liefs, Anke

• 22 Juli 2008 - 07:57

Silvia:

Lieve zus!

Je zult wel geen tijd hebben je email te lezen tijdens je vluchten door de jungle etc., maar bij deze een dikke kus uit het natte Nederland!!

Liefs Sil!