America, here I come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu America, here I come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

America, here I come!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Zoals de meesten van jullie weten, vertrek ik komende donderdag voor een jaar naar de Verenigde Staten! Ik ga weer terug de schoolbanken in! En dat zal waarschijnlijk wel weer even wennen zijn na 2,5 jaar werken :). Maar ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen!

Mijn doel komend jaar is het afmaken van mijn master. In Nieuw-Zeeland heb ik destijds een Postgraduate Diploma gehaald. Echter, ook daar had ik nog een jaar verder moeten studeren om mijn master af te maken en dat ik ga ik dus nu in de Verenigde Staten doen; in Greenville, North Carolina aan de East Carolina University.

Een nieuw avontuur waar ik super veel zin in heb, maar dat pas gaat beginnen na 4 weken reizen in Midden-Amerika. Mark en ik vliegen donderdag eerst voor een paar dagen naar New York om vervolgens door te vliegen naar San Jose in Costa Rica. Vanuit daar trekken we over land via Nicaragua en een klein stukje Honduras naar Guatemala City. Daar moeten we afscheid nemen :( aangezien Mark terugvliegt naar Amsterdam en ik doorvlieg naar North Carolina.

Ik houd jullie op de hoogte via deze site, maar natuurlijk ook via persoonlijke mailtjes en telefoontjes! Hoop dat jullie mij ook een beetje op de hoogte houden van de ontwikkelingen in ons kikkerlandje!

Liefs

  • 08 Juli 2008 - 14:32

    Pluimpje:

    hey Lin,

    Zucht....

    Geniet lekker van je vakantie met Mark en heel veel succes met het weer zitten in de schoolbanken. Leuk dat je je verhalen weer gaat bijhouden. Lees ze met plezier!!!

    dikke kus uit Arnhem

  • 08 Juli 2008 - 15:23

    Joanne:

    Echt zo tof Lin! Héél veel plezier!! En ik kijk uit naar je verhalen en foto's! Kus

  • 08 Juli 2008 - 15:50

    WENDY/BAS/CEMMY-JAY/:

    HE LIN,

    HEEL VEEL PLEZIER IN AMERICA...GEZIET ER WEER VAN,
    HOOP JE REISVERHALEN WEER TE MOGEN ONTVANGEN EN DAT JE AFSCHEIDS FEESTJE LEUK WAS JAMMER DAT WE ER NIET BIJ KONDEN ZIJN HET GAAT GELUKKIG LANGZAMERHAND WEER WAT BETER MET CEM.

    VEEL PLEZIER EN HOOR WEL WEER VAN JE GROETJES WENDY

  • 08 Juli 2008 - 18:27

    Gijs Euv:

    Hey Lin,

    Heel veel plezier.
    Ik ga je verhalen lezen.

    Liefs

  • 08 Juli 2008 - 19:18

    Mamma:

    Lieve Lin en Mark,

    Een hele fijne vakantie en Linda heel veel succes met je studie! Geniet lekker in het vakantieoord in North Carolina en we volgen alles natuurlijk!

    Heel veel kusjes van ons

  • 08 Juli 2008 - 19:56

    Jannie:

    Hey Lin,
    Een hele fijne vakantie met Mark en we lezen de verhalen wel weer op je site.
    En veel succes met je studie in de states.
    Groetjes en tot horens,

    Jannie en Joyce

  • 08 Juli 2008 - 21:47

    Nathalie:

    Kia Ora Linda,

    Wat leuk om te lezen dat je weer gaan studeren in het buitenland, wow! Ik ben nog steeds in NZ, aan het werken, niet meer studeren haha!! te gek Amerika en je reis ook! ik ga je volgen.

    Have fun, groetjes uit het koude Hamilton:-)

  • 09 Juli 2008 - 09:07

    Martin:

    Hoi Linda en Mark,

    Heel veel plezier eerst op de vakantietrip.
    Linda daarna veel succes met de studie en Mark met het wachten :-)
    Misschien wel tot ziens in Greenville, anders weer in NL. Ik zie wel en je hoort wel :-)

    Groeten,
    Martin

  • 17 Juli 2008 - 13:21

    Sophia:

    Hey Linda!
    Wat ontzettend leuk dat je er weer op uit trekt. Eerst een mooie reis maken en daarna lekker studeren.
    Ik ben inmiddels afgestudeerd aan de pabo en ga straks full-time lesgeven aan groep 3 in Hilversum. Voorlopig dus geen grote reis voor mij ;)
    Ik kijk uit naar je verhalen.
    Groetjes Sophia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 31618

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: