Koffers & fototoestel voorlopig even in de kast! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Koffers & fototoestel voorlopig even in de kast! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Koffers & fototoestel voorlopig even in de kast!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 December 2005 | Nederland, Groningen

Tenminste, voor zo lang als het duurt ;).... Eens kijken of ik alles hier op de rails kan krijgen..

Maar goed, ben weer veilig thuis (na een ontvangst met spandoeken, ballonnen en een heel orkest; thanx family & no way!) en vroeg op vandaag aangezien ik nog niet helemaal in het ritme zit. Dacht dat het allemaal onzin was dat jetlag gebeuren - had er namelijk helemaal geen last van toen ik in NZ aankwam - maar geloof er nu toch wel een beetje in.

Laatste weken in NZ waren top! Nog veel gezien en gedaan, met als hoogtepunten oinder andere Fox Glacier - toch wel heel erg indrukwekkend - & de cruise in Doubtful Sound - super mooi op zo'n boot tussen al die enorme fjorden door; dolfijnen en zeehonden gezien en een glimp van een penguin opgevangen, haha! Maar ook een heerlijke maaltijd in Murchison; een gat waar we 's avonds terecht kwamen op een camping naast een kerkhof, maar het eten was gelukkig super! Verder nog Dunedin en Christchurch ingeweest en natuurlijk genoten van de super mooie omgeving terwijl we rond tourden met 'Billy'.

Singapore was ook erg indrukwekkend; een heel erg groot verschil met NZ. Wow, heb nog nooit zoveel mensen tegelijk een straat zien oversteken, nog nooit zoveel dure winkels bij elkaar gezien - uberhaupt nog niet zoveel winkels bij elkaar gezien - en zoveel taxi's! Die waren trouwens voor onze begrippen heel erg goedkoop, dus we hebben ons die paar dagen mooi laten heen en weer brengen in taxi's :). Uiteraard ook nog de toerist uitgehangen. Moest natuurlijk die laatste paar dagen nog wel even; dus hup in een toeristenbus de stad (staat, land... Singapore is alles tegelijk) door, met een bootje het water op, een nacht tour doen... Maar was allemaal wel super leuk! We hebben super veel gezien! Zoals gezegd, heel erg anders dan NZ maar zeker de moeite waard! Ik moet nu eigenlijk nieuwe kleren shoppen hier (heb niet zoveel meer over), maar zoals jullie weten ben ik niet zo'n shopaholic en na Singapore kan ik even geen winkels meer zien, haha! Maar hoed, voor degenen onder ons die dat wel zijn; Singapore is het paradijs!

Waarschijnlijk ben ik een heleboel dingen vergeten te vertellen - ben er nog niet helemaal bij - maar dat komt nog wel. Hoop jullie namelijk snel weer te zien!

Verder wens ik jullie natuurlijk een hele fijne kerst en een knallende jaarwisseling!

Take care, liefs.

  • 25 December 2005 - 12:16

    Orkest:

    Anytime Lin!

  • 25 December 2005 - 14:33

    Spandoeken:

    de nada lin!

  • 25 December 2005 - 15:05

    Nathalie:

    Hey linda,

    Welcome back:)!! ben blij dat je zo hebt genoten van het prachtige NZ. Ik ga alweer bijna terug...25 januari om precies te zijn.

    Als je nog in de buurt van Maastricht komt..mail me ff en dan kunnen we wat afspreken:)!! kun je me alle ins and outs vertellen over de Universiteit!! ik ben zo benieuwd hoe het daar is.

    Ook fijne kerst en super 2006 voor jou!!

    Groetjes,

    Nathalie.

  • 25 December 2005 - 18:17

    Jos En Hennie:

    he linda welkom thuis in ons koud kikkerlandje we lazen dat je lekker samen met Ria heb genoten de laatste weken we wensen jou ook prettige kerstdagen en een gezond 2006 .
    de groetjes van ons allen hier in Peize

  • 27 December 2005 - 12:13

    Mano:

    He lin,
    fijn dat je weer thuis bent! ben blij dat je hebt genoten! Geniet nog lekker even na, voordat je alles op de rails kan zetten. Daar heb je tijd zat voor!!
    Ik bel je snel! -x- manon

  • 27 December 2005 - 20:12

    Joyce Seegers:

    Hoi Linda,

    Wat is dat jaar snel gegaan! Maar wat heb je een boel beleefd en wat heb je een geweldige tijd gehad! Ik hoop dat je weer snel kunt wennen in ons koude kikkerlandje.
    2006 zal waarschijnlijk een stuk minder spannend worden, maar dan kun je des te meer nagenieten van je NZ-ervaringen.

    Een goede jaarwisseling gewenst en het allerbeste voor het nieuwe jaar.

    Groet,
    Joyce (NHTV int.office)

  • 28 December 2005 - 09:54

    Joanne:

    Hey Lin! Tof dat je er weer bent! Kus, Joanne

  • 28 December 2005 - 20:55

    Pap En Mam:

    Zijn blij dat je weer veilig thuis bent Lin en dat je zo hebt genoten de afgelopen maanden, kun je er eerst wel weer even tegen toch? Is idd wel even wennen hier in Nederland, maar inmiddels ben je al haast weer een week thuis en hebt zelfs al geshopt, dus gaat de goede kant op! Ook de telefoon en computer draaien overuren, vandaar dat ik nu ook pas een berichtje kan plaatsen, hahaha.

  • 02 Januari 2006 - 13:54

    Lea:

    Hey linda,

    Welkom thuis!! Hoe is het met je? Vast weer raar om weer in Nederland te zijn?! Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen. Hoop je snel weer eens te zien en te spreken.

    Kus,

    Lea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 31626

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: