Mooi weer, slecht weer... - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Mooi weer, slecht weer... - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Mooi weer, slecht weer...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 December 2005 | Nieuw Zeeland, Westport

er is geen pijl op te trekken... de laatste week hebben we echt super mooi weer gehad, maar net weer door een enorme regenbui gekomen. Gelukkig is het droog waar we nu zijn en schijnt het zonnetje weer. We zijn inmiddels op het zuidereiland beland aan de westkust.

Tsja, wat hebben we zoal gedaan? Veel gereden, beetje geluierd op het strand (toch nog wel een beetje veel wind; zat helemaal onder het zand! haha!), gelezen, lekker gegeten...

Het kayakken in Abel Tasman National Park was toch wel heel erg leuk en super mooi! Heel erg mooi weer gehad 's ochtends :). De armen zijn dus weer goed getraind! Daarna een wild ritje op een watertaxi (soort speedboot), waardoor de buikspieren ook weer goed getraind zijn - de klappen moesten toch worden opgevangen - en 's middags nog een 1,5 - 2 uur durende wandeling heuveltje op, heuveltje af, langs de kustlijn en door de bush; dus de benen zijn ook goed getraind :). Al met al een zeer geslaagde dag; super mooie omgeveing!

Gisteren zijn we nog met een wijn tour meegeweest. Ja, ik hoor de meesten van jullie denken; Linda met een wijn tour mee?!?! Maar het is toch echt gebeurd en het was super leuk! Toch weer wat meer te weten gekomen over wijnen...altijd mooi meegenomen!

Vanaf vandaag gaan we verder naar beneden langs de westkust en zien wat dat ons weer brengt...

Liefs

• 06 December 2005 - 07:23

Nathalie:

Leuk leuk om de foto's te zien vh mooie NZ!
    Hier regent het ook veel hoor en we hebben zelfs een sneeuwstorm gehad! en niet zo'n kleintje ook!

Vergeet niet te gaan hiken op de Glacer! FOx Glacier is erg aan te raden!

Tot snel. Doeii groetjes

Nathalie

• 06 December 2005 - 10:15

Sil:

hee tante en Linda! ik zou jut en jul wel eens willen zien daar in NZ! hoop wel dat jullie het nog erg naar jullie zin hebben, maar dat zal vast niet zo'n probleem zijn met zo'n mooie omgeving en de leuke dingen die jullie ondernemen. Vervelen hoef je je daar niet geloof ik! Jullie mogen inderdaad niet klagen over het weer, we hadden hier in deventer een halve meter sneeuw vorige week (vrijdag!), dus je raad het al, de NS lag weer stil! De nige trein die nog reed ging naar Zwolle, waar Diana me gelukkig op kon komen halen. Nog een paar droge sokken gekregen van een jongen in de trein, die ook nog naar huis kon, na 10 uur reizen zonder op de plek van bestemming aan te komen, maar voor velen was het slapen in een sporthal die nacht! Kun je nagaan wat voor weer het hier was! Natuurlijk moet ik even mijn heldendaad melden; er viel door de sneeuw een vrouw van haar fiets en ik heb haar naar het ziekenhuis gebracht. Ze had een gebroken knie! Nou verder geen nieuws, kom nou maar gewoon weer snel en veilig terug! en geniet nog even van de laatste weekjes! Dikke kus

• 06 December 2005 - 14:19

Pap En Mam/klaas En Noor:

Hallo Lin en Ria,
    Waar is de beloofde foto van "Billy"nu?
    Blij dat het weer wat beter is nu, alleen moet je je wel insmeren hoor Ria, of komt dat rode hoofd van de wijn(haha).
    Veel plezier nog!

• 07 December 2005 - 20:26

Anke:

Hee Lin

Wat en mooie foto's! Nu is jeavontuur echt bijna afgelopn he. Bijna naar huis. Geniet er nog van de laatste 2 weken en tot gauw!!

Liefs en een dikke kus, Anke

• 07 December 2005 - 20:40

Jos En Hennie:

hoi Linda en Ria zo te zien aan de foto's genieten jullie daar deze weken wij zouden zeggen ga nog even zo door voor jullie aan de terugreis gaan beginnen groetjes van ons allen hier uit Peize.

• 08 December 2005 - 21:18

Suzan En Nicky:

hallo nicht en tante,

alles gaat goed hier niet veel nieuws wou jullie nog even veel plezier wensen liefs dikke kus suus en nick

• 11 December 2005 - 16:09

Jody:

hai lieve mammie en nichie
    fijn dat jullie het leuk hebben. nog twee week en dan zijn jullie al weer terug. geniet er van de laatste paar dagen daar en dan naar singapore. alles is goed hier ook met wendy we missen je wel een beetje. maar tante carla en oom gerard vangen ons goed op maar dat had je al gehoord. nou ik ga stoppen heeeeeele dikke kus en veel plezier nog doeg.

• 13 December 2005 - 09:12

Silvia:

Hee Linnie, nog maar een dikke week!!! Kus

• 22 December 2005 - 10:46

Silvia:

Hee Zus! Vandaag is het zover en arriveer je in ons kikkerlandje. Je groet avontuur is nu echt afgelopen, op naar het volgende?? kus

• 22 December 2005 - 10:46

Sil:

ik bedoel natuurlijk je GROTE avontuur ;)!