Laatste daagjes Hamilton... - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Laatste daagjes Hamilton... - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes Hamilton...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 November 2005 | Nieuw Zeeland, Hamilton

en dat is best raar moet ik zeggen. Uiteraard wist ik al heel erg lang dat deze dag zou komen, maar nu ie zo dichtbij is, is dat toch wel een heel erg raar gevoel. Heb mijn leventje hier helemaal opgebouwd en ga dat weer achterlaten. Zou er inmiddels een beetje aan gewend moeten zijn (het heen en weer verhuizen tussen Groningen en Breda en natuurlijk mijn avontuur in Venetie), maar is toch een heel erg dubbel goevel. Heb een paar hele goede vrienden gemaakt hier en een paar van hen zal ik zeker gaan opzoeken (ja, pap en mam, ik weet wat jullie denken; daar gaan we weer ;), maar misschien zal ik nooit de mogelijkheid krijgen om sommigen van hen ooit weer te zien....

Maar goed, de afgelopen weken waren weer super! Sam en ik zijn nog gaan blackwater raften, abseilen en rock climbing. Was niet zo uitdagend als we hadden verwacht, maar was zeker de moeite waard! De glowworm caves waren echt geweldig! Het leek net een hele heldere hemel vol met sterren! Het abseilen en rock climbing was weer een nieuwe ervaring! Dacht dat ik het heel erg eng of moeilijk zou vinden, maar viel gelukkig mee (maar ja, na skydiven is misschien niets echt meer eng?!?! haha!). Ik vond het enger om in de grotten door allerlei kleine gaatjes te kruipen, maar ook dat heb ik weer overleefd!

Vorige week een nachtje op het strand gecampeerd in de Coromandel (was de eerste keer voor mij), maar was super gaaf! Was echt een sterrenhemel die ik nog nooit eerder heb gezien; zoveel sterren! En een super mooie zonsopgang... was even moeilijk om wakker te worden (jullie kennen mij...), maar het was het zeker waard!

Verder gisteren lekker een dagje op het strand doorgebracht. Vonita heeft een kite (een kleine versie van een grote waarmee ze ook kitesurfen) en heeft me geleerd hoe ik het ding in de lucht kan houden. Was eerst echt een nerd, maar gelukkig lukte het uiteindelijk :). Was leuk en relaxed!

Al mijn schoolwerk is klaar, heb alleen nog een presentatie te gaan vrijdag. Ziet er allemaal goed uit, dus kan met een gerust hart op het vliegtuig naar Fiji stappen zaterdag. Maar vrijdag eerst nog een paar drankjes te doen om te vieren dat ik helemaal klaar ben!

Oh ja, wilde jullie nog allemaal bedanken voor alle leuke en lieve kaartjes. Iedereen die mijn kamer binnenkwam was jaloers op al mijn kaartjes! hihi! Helaas, zal ik niet meer in de mogelijkheid zijn om ze te ontvangen hier, dus als iemand nog van plan was om iets te sturen...heeft helaas geen zin meer!

Ga er een eind aan breien! Hoop dat alles in Nederland ook nog steeds goed gaat! Houd me op de hoogte de komende weken! Mijn nieuwe avonturen beginnen zaterdag in Fiji! Nog steeds vreemd om dit alles achter te laten, maar ja...

Liefs & een dikke knuffel!

  • 02 November 2005 - 07:37

    Boukje Strous:

    Hoi Linda, leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Misschien komen er nu nog wel meer NHTV studenten naar Waikato. Mail je me als je echt weer helemaal terug bent in Nederland? Veel plezier op reis, groeten Boukje Strous

  • 02 November 2005 - 08:38

    Lea:

    Hey Lin,

    Inderdaad een raar idee dat het er weer bijna op zit voor je!! Geniet nog even de laatste dagen daar. Hier in Breda is alles nog steeds prima! Heel veel plezier op de Fiji eilanden!

    Dikke kus, Lea

  • 02 November 2005 - 09:19

    Sil:

    hey linnie,

    ja voor jou natuurlijk een dubbel gevoel om dat achter te laten. Nog even de fiji eilanden en een rondreis met tante Ria, maar dan hebben we je gelukkig weer terug! ;) na al die gevaarlijke dingen die je ondernomen hebt ben ik toch wel blij dat je weer heelhuids terug komt. hier in deventer gaat alles nog goed, aankomende dinsdag mijn eerste assesment voor 30 studiepunten, maar zie het allemaal wel zitten! Replay en Wimbledon gedragen zich ook goed, je herkent Wimpie vast niet meer terug als je weer in ons kikkerlandje bent ;)! nou geniet er nog ff van en tot snel... Liefs en een dikke kus

  • 02 November 2005 - 09:44

    Sil:

    hey linnie,

    ja voor jou natuurlijk een dubbel gevoel om dat achter te laten. Nog even de fiji eilanden en een rondreis met tante Ria, maar dan hebben we je gelukkig weer terug! ;) na al die gevaarlijke dingen die je ondernomen hebt ben ik toch wel blij dat je weer heelhuids terug komt. hier in deventer gaat alles nog goed, aankomende dinsdag mijn eerste assesment voor 30 studiepunten, maar zie het allemaal wel zitten! Replay en Wimbledon gedragen zich ook goed, je herkent Wimpie vast niet meer terug als je weer in ons kikkerlandje bent ;)! nou geniet er nog ff van en tot snel... Liefs en een dikke kus

  • 02 November 2005 - 11:09

    Manon:

    He lin,
    Jeetje, de tijd is gevlogen, ben je al weer bijna terug. Geniet nog maar zo veel mogelijk, want de herfst is hier nu echt begonnen, dat kan je best missen;-)
    geniet nog van je vakantie en je vrienden daar! In breda gaat alles zijn gangetje! Have fun!
    liefs Manon

  • 02 November 2005 - 12:40

    Robine:

    He lin!

    Wat spannend allemaal dat je alweer je stulpje gaat verlaten. Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe het voelt want ben hier ook al aardig gewend moet ik zeggen en moet er ook nog niet aan denken om mijn koffers weer te pakken. Hoop dat het een beetje meevalt en denk maar weer aan alle leuke dingen die er weer aan zitten te komen! Dikke knuffel...en .... eindelijk tot snel???

  • 03 November 2005 - 14:09

    Pap En Mam:

    Hoi Lin,
    Kunnen ons voorstellen dat het niet mee valt nu het einde in zicht komt, maar wij zijn wel blij wanneer je weer op Schiphol staat hoor! We hopen dat je nog een leuke vakantie hebt op de Fiji-eilanden en met tante Ria een leuke rondreis maakt.
    Veel plezier, geniet er nog maar even van.
    Dikke knuffel en xxx

  • 04 November 2005 - 10:31

    Martin:

    Hoi Linda, goh wat gaat (achteraf) snel voorbij he? Nog een week of 6 dan sta je alweer in ons kikkerlandje. Hopelijk heb je de fotos's allemaal ook nog op schijf staan, want er zitten wel een paar fantastische tussen hoor! Vooral die laatste zonsopgang zou ik wel graag op originele kwaliteit willen hebben. Nou linda, geniet van je laatste weekjes op de Fiji en je rondreis met Ria en we zien je graag binnenkort weer in levende lijve! Groetjes en tot kijkshop.

  • 06 November 2005 - 13:07

    Diaan:

    Hi lieve Lin, was jammer genoeg nog in coma vanochtend, had je graag even willen spreken... die telefoontjes vanuit nieuw zeeland wenden wel, maar vanuit de bar in een tropisch paradijs met een malibu is toch een ander verhaal haha! Hier todo bien, zal je snel een mail sturen (dan is er toch nog eentje gekomen... wat ben ik eigen,ijk slecht, maar betekent natuurlijk niet dat ik niet aan je gedacht heb!! dat weet je eh) Lin geniet van nu, van je reizen en vand e laatste dagen, niet te veel aftellen, word je alleen maar depressief van! Dikke kus, Diaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 31734

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: