Swingen :), jumps (au) en assignments :( - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Swingen :), jumps (au) en assignments :( - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Swingen :), jumps (au) en assignments :(

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 September 2005 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Tsja, kon het toch niet laten toen Pablo mij vroeg om naar de Wildfire te gaan twee weken geleden. Vond het de eerste keer echt super leuk en wilde graag nog een keertje gaan. Wist niet dat het zo snel al weer zou zijn, haha! Heb weer super genoten van al die mensen die echt heel erg goed kunnen dansen en heb zelf toch ook maar weer een poging gedaan. En ach, zolang je een goede partner hebt, lijkt het net of je het zelf ook kunt! Haha!

Verder heb ik afgelopen week geskied. Ja, heel erg zwaar leven heb ik hier! Had het niet beter kunnen treffen: super weer, gezellige mensen en een paar goede runs. Helaas is er geen nieuwe sneeuw meer gevallen en werd de sneeuw in de namiddag op de lower mountain lichtelijk papperig door het mooie weer. Maar goed, niets te klagen! Het hostel was ook super. Ze hadden een spa, dus elke avond na een dag van hard skien even in de spa... tot de laatste dag... toen mijn bikini ineens verdwenen was! Heeft de hele week op dezelfde plek gehangen en de laatste dag was ie ineens weg. Moet toegeven, was een leuke bikini, maar om hem nou te stelen?!? Gaat wel een beetje ver, niet? Nou ja, geen spa dus voor mij de laatste dag :(. En ik eigenlijk had ik het nog wel zo nodig, nadat ik eindelijk de moed had om op mijn laatste dag een jump te proberen. Misschien niet helemaal een top idee. De eerste kwam ik goed door, maar klaarblijkelijk landde ik een beetje te ver naar achteren, waardoor ik de tweede jump niet meer kon halen. Gevolg; skien en stokken overal, paar blauwe plekken en een lichtelijk stijve nek. Gelukkig niets ernstigs. Tsja, het lijkt allemaal zo makkelijk als anderen het doen....

Op de terugweg heerlijk genoten van het prachtige uitzicht vanuit de trein. Was hier nog niet eerder met de trein geweest, maar was zeker de moeite waard. Gelukkig wel, na meer dan een uur te hebben moeten wachten op de trein, omdat de Kiwi's zomaar hadden besloten het reisschema te veranderen. En niet even de mensen op de hoogte stellen... Beetje jammer. Trein was trouwens net een vliegtuig; je hebt vaste stoelen, je kunt drankjes en hapjes aan boord krijgen en je moet je bagage inchecken in een andere wagon. Denk dat de Kiwi's erg overdonderd zullen zijn als ze een keertje gepropt met de NS mee moeten, haha!

Maar nu dus, again, weer terug naar de 'real world'. Heb al best productieve dagen gehad sinds ik weer terug ben van skien. Heb mijn ene paper (2500 woorden) al af en ben al een heel eind op weg met mijn andere (3800 van de 5000). Hoop het deze week iig af te krijgen, want mijn onderzoek voor mijn derde paper ligt ook nog op mij te wachten... Verder tot nu toe alleen nog maar goede resultaten, dus heb niets te klagen. Nog een paar weekjes pezen en dan is het schooljaar al weer over...vreemd...

Ik geloof dat school/uni ook weer is begonnen in Nederland?!?! Succes voor diegene die weer moeten beginnen! En uiteraard voor alle hardwerkende & afstuderende mensen en voor iedereen die druk is met andere belangrijke (of onbelangrijke) dingen!

Cheers!

  • 07 September 2005 - 11:09

    Robine:

    Hé Lin,

    Weer een beetje bijgekomen van zo'n wild avontuur? Blauwe plekken al weer een beetje bijgetrokken? Ik ben nu aan het genieten van de laatste paar daagjes in Nederland, zondag ga ik vliegen! Superveel zin in, maar lijkt nog niet realistisch, ik laat je volgende week wel even weten hoe het dan voelt! Dikke kus Robine

  • 07 September 2005 - 13:21

    Martin:

    Hoi Lin,
    goh kind wat heb jij het zwaar. Blij dat ik dat allemaal niet hoef te doen. Zwaar vermoeiend al die reisjes. Denk je er wel even om dat ook "de oudere medemens" (om niet te zeggen bejaarden)jouw site leest? Niet zoveel turbotaal hoor. Ik heb er lang overgedaan om erachter te komen dat iig geen wazige tikfouten waren, maar een afkorting voor in ieder geval (toch?). Groeten van je ouwe oompie!

  • 07 September 2005 - 16:58

    Piet:

    Ik krijg bijna medelijden met je dat je nog iets aan school moet doen naast die enerverende activiteiten... Hmm...
    Kus

  • 07 September 2005 - 19:16

    Manon:

    He meis,
    jij blijft het er maar van nemen daar... GROOT GELIJK!
    goed nieuws... ik heb een baan aangeboden gekregen bij de bank.. heb 19 september gesprek, als het goed is alleen nog puntjes op de i en dan vaste aanstelling :-) duim je voor me? Heel veel succes met je papera! keep in touch!
    -x- non

  • 08 September 2005 - 09:56

    Pap En Mam:

    Weer super die foto's hoor Lin! Echt vreemd, jij aan het skieën, terwijl wij hier 25 graden hebben en idd we krijgen echt bijna medelijden met je, maar zijn blij dat je er zo van geniet.
    Het is dat ik op het filmpje met eigen ogen heb gezien dat jij de salsa aan het dansen bent, anders zou ik het niet geloven haha.
    Veel liefs en xxx
    pap en mam

  • 10 September 2005 - 13:57

    San:

    He lin, skieen, bikini, studeren en dansen, tja een zwaar leven heb jij. Geniet er van! en het zijn weer leuke foto's. Worden er ook foto's gemaakt van jouw danskwaliteiten? Daar zijn wij natuurlijk wel benieuwd naar. xx

  • 11 September 2005 - 09:51

    Annelies:

    Hallo Linda,
    Wat fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt!!
    Maar wat ik niet begrijp is dat je en aan het skieen bent en aan het zwemmen??En niet meer stunten he, zie het al helemaal voor me hahaha
    Hier is ook alles goed, drukke leventje is weer in volle gang, ben ook aan het werk [adm] 4 dagen heftig!Pas op jezelf en geen gekke dingen doen,gewoon heelhouds weer terug komen!!!Groetjes van ons Annelies Dennis en Manon

  • 13 September 2005 - 20:46

    Jos En Hennie:

    hoi linda wat heb je weer veel beleefd daar in het het verre nieuw zeeland we hebben het verslag met veel plezier gelezen en de mooie foto,s bekeken,jammer dat er iemand was die jou bikini nodig had zodat je niet meer kon genieten van de spa na je vermoeide sprong
    groetjes en xxx van iedereen hier uit peize

  • 18 September 2005 - 15:21

    Tan:

    Hi lin, het klinkt allemaal weer lekker...begint wel op te schieten hè?? Wanneer ben je eigenlijk officieel weer op Nederlandse bodem! Kan de drumband vast gaan repeteren ;-) Hier nog 3 dagen tot mijn nieuwe baan...ben erg benieuwd! Miss you, hug, Tan

  • 18 September 2005 - 18:40

    Je Zussie:

    heeeee lin, sorry dat k zo lang niks van me heb laten horen. ik volg het allemaal wel hoor! maar wil je je mail wel naar silviaroggen@ilse.nl sturen want die andere gebruik ik al echt heel lang niet meer!!! ik hoop verder dat alles goed gaat ! met mij in ieder geval en met replay ook!

  • 18 September 2005 - 18:42

    Je Zussie Again:

    we zijn inmiddels al in het m1 beland, dus je kunt trots op ons zijn ;)! haha. maar mijn nieuwe school is ook heel tof en ik zie dat jij alleen maar vakntie viert daar? nee haha, ik mag ook niet klagen! lin, k spreek je snel!

  • 18 September 2005 - 18:43

    ALWEER:

    en hoop snel wat van je te horen op mijn mail of via de telefoon (hint), want je hebt twee zussies hoor :(! nou dikke kus en heel veel plezier nog daar! love you.... xxxxxxx sil

  • 28 September 2005 - 12:58

    Margreet:

    Lieve Lin,
    lukt niet echt met het telefoon gebeuren geloof ik dus maar weer even een berichtje op deze manier. Met mij alles goed, ben nog steeds aan het proberen met mijn scriptie te beginnen. Ziet er weer goed uit daar aan jouw kant van de wereld. Nog veel plezier daar en laat even weten wanneer je nou weer hier bent.
    Liefs Margreet

  • 22 Oktober 2005 - 14:34

    Peertje:

    He Lin,

    Net even het foto-album bekeken. Mooi he, parachutespringen...
    Maar voor nu, slaap lekker, want het is 03.30 bij jou.

    Liefs,
    Peertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 31734

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: