Australia, here I come :)! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Australia, here I come :)! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Australia, here I come :)!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 Juni 2005 | Nieuw Zeeland, Hamilton

En daar heb ik echt super veel zin in! Het zal misschien niet eens zo mooi weer zijn als bij jullie in Nederland nu, maar dat mag de pret niet drukken! VAKANTIE!!! (en anders zet ik gewoon een zomers muziekje op...) Heb al mijn assignments ingeleverd en daarmee het eerste semester afgerond. Tot nu toe alles ruim voldoende gehaald, dus hoop deze laatste twee assignments ook (heb er wel vertrouwen in).

Sinds mijn laatste bericht (tijdje geleden San, ik weet het), heb ik niet veel meer gedaan dan schoolwerk, feestjes, verjaardagen gevierd, gesquashed, uitgegaan en gezorgd dat ik twee (!?!?) verkoudheden weer de baas werd. Dat betekende dus heel erg veel vitamientjes eten en veel sporten na de eerste keer en snap er dan ook niets van dat ik afgelopen week weer ziek was. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Men zegt dan, je bent toch in Nieuw-Zeeland?!?! Ach, avondje stappen schijnt te helpen. Afgelopen zaterdag was namelijk de laatste keer dat ik hier met al mijn vrienden kon gaan stappen, want die vertrekken allemaal in de twee weken dat ik in Australie zit :(. Nou ja, maar weer nieuwe vrienden maken dan, haha! Krijg ook weer drie nieuwe huisgenootjes; ben benieuwd! Moet zeggen dat ondanks die veranderingen, ik erg gewend ben aan mijn dagelijkse leventje hier! Bevalt me nog steeds super goed en met alle reisjes die nog gepland staan voor het volgende semester, plus al mijn papers (en Spaans als extra vak), sta ik volgens mij voor ik het weet weer op Schiphol...

Verder weer autonieuws (tsja, kan het jullie niet onthouden ;)): als het goed is koop ik morgen Sandy's auto (vriendinnetje hier). Gisteren een check-up gedaan en er moesten wel wat dingetjes gerepareerd worden, maar daar zorgt zij voor. Omdat er dus wat dingetjes mis waren, kan ik hem redelijk goedkoop kopen (en zij laat het daarnaast allemaal maken!). Hoop dat deze het wel iets langer uithoudt dan mijn vorige :)... Tsja, je schijnt dingen over jezelf te leren in het buitenland, maar moet zeggen dat ik ook redelijk wat over auto's leer! haha!

Nu nog even twee dagen relaxen, wasjes draaien, laatste dingetjes afronden, afscheid nemen, pakken en dan het vliegtuig in! Ik heb zo'n zwaar leven hier (ik weet het mam... ik weet ook dat ik er gewoon van moet genieten; je bent maar 1 keer hier, toch ;)?)

Hoop dat jullie lekker genieten van het weer! Hoop verder dat alles goed gaat met werk, laatste loodjes van het schooljaar (gefeliciteerd Elten met je slagen!), stages, afstuderen en andere zaken die geregeld moeten worden, of gewoon leuke dingen die jullie daar allemaal aan het doen zijn! Denk aan jullie!

Liefs

  • 28 Juni 2005 - 07:37

    Martin:

    Hoi Linda,
    Blij dat alles nog steeds goed gaat en dat de studie ook naar wens verloopt. Hopelijk heb je met je nieuwe auto meer suc6.
    Prettige vakantie doar bened'n

  • 28 Juni 2005 - 09:53

    Robine:

    Supercool man zo'n vakantie! Geniet ervan, ik zal aan je denken... Komen er dan wel weer foto's op je site van alles wat je hebt gedaan/ gezien / gegeten?

    X Banna

  • 28 Juni 2005 - 13:08

    Henrike:

    Lieve Lin,
    Fine vakantie geniet ervan!!
    Liefs

  • 28 Juni 2005 - 19:59

    Paul:

    he linda,

    klinkt heel vermoeiend, haha!! jaloezie alom van mijn zijde, blijven genieten! x Paul

  • 29 Juni 2005 - 07:35

    Pieternel:

    Klinkt weer super Lin! Veel plezier in Australië. Ik mail/ schrijf je snel weer. Kus, piet

  • 30 Juni 2005 - 13:50

    Manon:

    he lin,
    echt toppie dat je het zo vreselijk naar je zin hebt. Geniet maar lekker in australie! mag wel na al dat harde werk en het ziek-zijn;-)
    Ik sms je binnenkort!
    Geniet er van
    -x-non

  • 01 Juli 2005 - 20:57

    Hennie En Jos:

    hoi linda weer een leuk berichtje van jou ben blij dat alles goed gaat met de studie en nu maar lekker even van de vakantie genieten voor je weer druk moet studeren . hier in peize gaat alles naar wens de groeten van ons allemaal.

  • 02 Juli 2005 - 07:31

    Anke:

    Hé Lin, nou, dat klinkt goed...feestje hier, feestje daar. Veel plezier n Australië, geniet lekker van je vakantie!
    Liefs Anke

  • 03 Juli 2005 - 10:14

    Sandra:

    He lin, fijne vakantie! geniet er van en gedraag je daar een beetje! SUCCES MET JE NIEUWE AUTO

  • 04 Juli 2005 - 14:59

    Judth:

    he lin wat een heerlijk vrolijk, enthousiast en opgewekt verhaal. Ook super dat je studie ook zo super gaat. En rijdt de auto lekker!! Ik sprak laatst iemand en ik vertelde dat jij in New Zeeland zit en hij raakte er niet uitgespoken over. Was echt het mooiste land dat die ooit had gezien. Maar jij bent nu Australie en haar coala's aan het ontdekken! he druif nog heel veel plezier en een dikke kus, of mis je de likjes in het oor al? Want anders geef ik je net zo lief een likje in je rechter oor!

  • 05 Juli 2005 - 18:29

    Tobi En Sophie:

    He Lin!! Hoe gaat het met je?? Al lekker aan het bijbruinen??

    We zijn net terug uit Nieuw Zeeland en we missen het nu al! Het lijkt wel dat wanneer je in Nederland bent, je het gelijk weer druk hebt...heel apart. Maar het is aan de andere kant ook weer super om lekker thuis te zijn.

    Leuk om zo je verhalen te lezen en ben erg nieuwsgierig naar je vakantieverhalen!!

    Veel plezier en tot mails!

    Groetjes SoTo!

    Tobi en Sophie

  • 06 Juli 2005 - 06:43

    Pap En Mam:

    Hallo lieve Lin,
    Inmiddels ben je al in Australie en zit je waarschijnlijk al in de bus op weg naar de "Twaalf Apostelen", waarvan er nu weer 1 minder is, en op weg naar de koalabeertjes, pinguins etc. echt super hoor Lin, ben nu al benieuwd naar de foto's. Beetje jammer dat Sandy de laatste dag nog even de auto in de prak reed; wordt dus toch nog op zoek naar een andere of wat?
    Veel plezier Lin en geniet lekker van je vakantie. xxx

  • 17 Juli 2005 - 08:55

    Jos En Hennie:

    lieve linda via deze weg willen we je even feliciteren met je 23 verjaardag en een prettige dag wensen en we hopen dat je lekker van je vakantie geniet daar in down under groetjes van ons allen hier uit peize .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 31737

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: