Haere Mai! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Haere Mai! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Haere Mai!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 Februari 2005 | Nederland, Groningen

Haere Mai!

Na meer dan een jaar van voorbereidingen en wat obstakels die op de weg overwonnen moesten worden (het was bijvoorbeeld erg moeilijk om mijn scores van de TOEFLtest van Amerika de oceaan over te krijgen naar Nieuw-Zeeland en het storten van mijn beurs verliep ook niet geheel vlekkeloos, maar alles is uiteindelijk weer op zijn pootjes terecht gekomen), is het morgen dan eindelijk zover... Dan zal ik dit kikkerlandje verruilen voor het warme (in ieder geval nu nog) en mooie Nieuw-Zeeland. Niet echt een vervelend vooruitzicht, hoewel ik nog niet echt zin heb in de lange reis (24 in het vliegtuig, 32 onderweg), maar ja, je schijnt er iets voor over te moeten hebben ;)...

Via de deze site zal ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Ik hoop dat jullie ook af en toe laten horen hoe het met jullie gaat (via deze site of via de mail)!

Heel veel liefs,
Linda

  • 23 Februari 2005 - 13:32

    Piet:

    Hee muts,

    De site ziet er leuk uit! Ben erg benieuwd naar je verhalen en de bevindingen die je opdoet bij je missie! ha ha

    Liefs, Piet

  • 23 Februari 2005 - 13:52

    Ingrid De Leeuw:

    Hoi Linda.

    Heel veel plezier en succes daar in nieuw Zeeland. en ik lees allemaal wel wat er gebeurt.

  • 23 Februari 2005 - 14:43

    Robbie:

    Net als ik morgen naar groningen ga! Jij hebt ook nooit tijd voor mij!!!!!! moooooooooi
    (veel plezier)

  • 23 Februari 2005 - 15:18

    Diaan:

    Goede reis lin, ga je morgen een laatste knuffel voor tien maanden geven! Have fun geniet er van, maak mooie herinneringen en tot morgen! Kus

  • 23 Februari 2005 - 16:42

    Chantal:

    Hey Lin, Heel erg veel plezier daar! Geniet er maar van! liefs Chantal

  • 23 Februari 2005 - 19:59

    Geert:

    Hoi Linda.
    Goede en gezellige reis naar Nieuw Zeeland toegewenst.
    Kijk uit met het surfen voor de HAAIEN,m.a.w. ga niet naar de haaien.
    Wij hier in Holland zien de berichtjes uiteraard graag met wat zonneschijn er op.
    B(este) M(aar) W(eer).
    Onkel

  • 23 Februari 2005 - 20:53

    Anke:

    Hi Lin,

    Nu moest ik toch meteen even kijken op je site. Leuk hoor en super handig. Heel veel succes met de lange reis de komende dagen. Zal aan je denken!

    Liefs, Anke

  • 23 Februari 2005 - 21:10

    Laura:

    Heee Linda,
    Wat een geweldige site! Aanradertje voor al die mensen om mij heen die maar naar buitenlanden blijven vertrekken en mij hier achterlaten! Jeetje wat moet jij zin hebben om te gaan, geweldig! Heel veel plezier! Ben erg benieuwd naar je verhalen! Groetjes Laura (Bruins)

  • 24 Februari 2005 - 07:18

    Martin:

    Hoi Linda, sterkte met de lange reis en geniet van die 10 maanden! Deze keer komen we niet even een weekendje langs hoor! Tot de kerst!
    Groeten, Martin

  • 24 Februari 2005 - 08:35

    Pappa En Mamma:

    hallo lin,

    Dit was (voorlopig) je laatste nacht in je eigen bed, hopen dat je een beetje goed hebt geslapen, zodat je uitgerust begint aan je lange reis, want eindelijk is het dan zo ver! Wij wensen je een hele goede reis, heel veel plezier en hopen dat je heel veel fijne ervaringen op doet daar in Nw. Zeeland en natuurlijk houden we deze website in de gaten. Heel veel liefs en xxx, pap en mam

  • 24 Februari 2005 - 09:54

    Margreet:

    He Lin,

    leuk he zo'n site. We gaan zeker contact houden en je weet het...als ik de Staatsloterij win kom ik je opzoeken. Veel plezier daar,

    liefs Margreet

  • 24 Februari 2005 - 10:20

    Jannie:

    Hoi Linda, sterkte met de lange reis en geniet van die 10 maanden! Deze keer komen we niet even een weekendje langs hoor!(al zou ik het graag willen) Tot de kerst!
    groetjes en veel plezier jannie

  • 24 Februari 2005 - 11:34

    Joyce:

    heey linda ,
    Veel plezier in Nieuw- Zeeland!
    Ik hoop dat je het heel leuk krijgt!
    Liefs joyce

  • 24 Februari 2005 - 11:46

    Lea:

    Hey Linnie,

    Ziet er toppie uit hoor! Ik wens jou nogmaals heel veel plezier de komende 10 maanden!!!! Geniet ervan! We mailen,

    Dikke kus

  • 24 Februari 2005 - 18:38

    Kim:

    Hee Linnie,
    Net uitgezwaaid op Schiphol... Verbaas me iedere keer weer over die Groningse nuchterheid bij afscheid nemen! Heel veel plezier en succes daar! We keep in touch! xx

  • 24 Februari 2005 - 20:44

    Mamma En Pappa:

    Hoi Lin,
    Zijn weer thuis nadat we je - 250 Euro lichter, dankzij teveel bagage - hebben uitgezwaaid. Bedankt voor je sms-je vanuit Londen en we wachten op je volgende sms-je! xxx pap en mam

  • 25 Februari 2005 - 08:53

    Jessica:

    spannend man! the package delivery girl goes global! he, maar je moet het beste uit je werkervaring toepassen: als er iemand nu slap kan lullen ben jij het wel..... alhoewel ik me afvraag hoeveel mensen gronings verstaan in NZ :)
    veel plezier! x

  • 25 Februari 2005 - 18:41

    Henrike:

    Ha Lin!!
    Leuk hoor deze site! Wel bijhouden hé?!
    €250 extra voor de bagage! Haha! Wat dacht je, als ik dan extra moet betalen doe ik het ook meteen maar goed? haha!!
    Lfs Henrike

  • 26 Februari 2005 - 00:06

    Roelof:

    Hey Linda,
    Beetje late reactie maar ik kan nu pas op internet...
    Heel veel plezier en suk6 in NZ

    x Roelof

  • 26 Februari 2005 - 11:14

    Anke:

    Hé Lin,
    Je zei dat je rond 12.30 onze tijd aan zou komen, nou dat is nu zo'n beetje. Je zult wel behoorlijk brak zijn van de vlucht en ben benieuwd of er nog creatieve ideeën zijn ontstaan tijdens de reis (wat je wel een beetje voor ogen had). Hoop dat het allemaal goed is gegaan.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Linda
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 31731

Voorgaande reizen:

10 Juli 2008 - 31 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: