Kia Ora - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu Kia Ora - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Linda Roggen - WaarBenJij.nu

Kia Ora

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 November 2005 | Nieuw Zeeland, Taupo

Nu bijna een week met tante Ria op pad met 'Billy' - onze trouwe camper, die maar een metertje langer is maar waar alles het doet :) - en al veel gezien. Helaas ook wat regen gehad, dus onze plannen in de Coromandel vielen letterlijk in het water :(. Maar goed, in de BAy of Islands toch wel een van de hoogtepunten van mijn Nieuw Zeeland avontuur beleefd; zwemmen met de dolfijnen! Super koud water - kreeg bijna een hartaanval en moest happen naar lucht - maar was zeker de moeite waard! Echt heel erg gaaf! Helaas geen foto's van dit avontuur aangezien we beiden in het water lagen te spartelen...

Verder vandaag in Rotorua geweest bij de mudpools en thermal areas... was wel indrukwekkend, vooral alle verschillende kleuren (Zie foto's).

Tussendoor nog in het netste dorp van NZ geweest; Pauanui. De gids vertelde ons (achteraf) dat men over dit dorp ook zegt dat het bijna te netjes is om waar te zijn... dat kunnen wij zeker beamen! haha! Wij dachten een gezellig havenplaatsje, maar we kwamen bedrogen uit.

Nu in Taupo en eens kijken wat er hier te beleven valt. Geen skydiven meer, maar zeker nog genoeg anders te doen! Houd jullie op de hoogte!

Liefs

• 27 November 2005 - 12:47

Diaan:

Hey lief zusje.... donderdag nog maar drie wkeken dus tijd om verf voor de spandoeken te halen! Fijn om weer ene vertrouwd gezicht om je heen te hebben? Geniet met je tantetje en doe die laatste wekekn niet nog even dingen die ik ook niet zou doen! Tot gauw, liefs Diaan XX